OF JOY.ANGER.SADNESS.THANKSGIVINGS. 喜。怒。哀感恩篇

OF JOY.ANGER.SADNESS.THANKSGIVINGS. 喜怒哀感恩篇TRAVELOGUE, PERSONAL THOUGHTS. 游记、日常生活心情录

Focus on the Flowers


今天,仍是天父让我惊喜连连的一天。三位我意想不到的贵人,在百忙之中分别联络了我并以他 们的所能,伸出援手,赠上了扶杖,好 让我熬过即将面临的难关。 这举,在他们来说是有点冒险的,而他们也没义务这么做,所以我真的受宠若惊, 惊讶于天父再次赐予我的恩典,但也有点让我觉得我这回真的好象跌入了很深很深的火坑,跳不出去了,准备烧成灰烬吧!人即将死都会突然得到周围 的人的善待。这些日子来同事们的关心加上今天这样的结二连三的恩惠真让我觉得自己似乎是即将上绞刑台受刑似的。
欣慰感激之时,也有点怕怕!

但,还是感谢并相信一切乃是主无穷无尽的恩典,告诉自己,即使下星期一真被烤成灰烬,也是值得的。


只愿能当只燃烧成灰烬后重生的火凤凰。





[ Our journey through life is like
a walk through the wild meadow.
Obstacles are everywhere,
but if we focus on the flowers
instead of the thorns
We will gather the joy and beauty
and leave fear and pain behind.]


These were the words on the magnet i received from yet another wonderful colleague this morning.
Indeed, there are so many lovely flowers on this wild meadow i'm on.
Yea, i should Focus on the Flowers...instead of the thorns...

Thank you Lord, for all the angels and lovely flowers you've sent.

No comments:

TRAVELOGUE.PERSONAL THOUGHTS 游记、心情日志。

OF JOY.SADNESS.ANGER.THANKSGIVINGS
喜.怒.哀.感恩集