OF JOY.ANGER.SADNESS.THANKSGIVINGS. 喜。怒。哀感恩篇

OF JOY.ANGER.SADNESS.THANKSGIVINGS. 喜怒哀感恩篇TRAVELOGUE, PERSONAL THOUGHTS. 游记、日常生活心情录

告别四月天

四月嘅第一日愚人節,
我已預先收咗份最愚人的禮物。

四月最後一日勞動節前夕,預咗係另一個衆人皆喜我獨愁嘅一日,果然連嗰幾十蚊嘅調整都冇我份,擺明係屈我白勞動。不過當周圍嘅人談論紧加幾多陣,我已經可以唔畀自己嘅情緖爲之激動喇。

偏偏其中個有份吸我血汗錢嘅龜孫竟然行咗入地牢,冤家路窄,當堂想吐啖口水落佢嘅面到,好彩佢走得快啫。但係好似注定咿一日唔畀我平心靜氣咁度過。

繼續落來,
我旁邊嘅混蛋又將本來平平靜靜,輕輕鬆鬆嘅狀況攪到不知所爲、害大家一團糟,仲咿邊唔知嗰邊事,最撞火嘅係佢只顧住埋怨樓上嘅人,而應做嘅事,應通知嘅嘢都冇做,我忍住忍住嗰枕火終於又颷返上去,開口頂返佢幾句,話之佢係師兄又點?點知佢仲繼續話係樓上所害嘅!真係不可理喩!

食完飯條氣本來已順返,返入地牢另一班人又另一輪不清不楚嘅交接,又係將責任推來推去。越睇越唸我就越火滾,次次同咁嘅人共事,眼白白睇住佢哋唔會好得我幾多,點解偏偏嚟啲人又冇被列入黑名單呢?點解佢哋又可以享受我被剥削嘅血汗錢呢?憑乜我一個人要捱西北風呢?


令我怒髮沖冠的四月過去了,留下無窮嘅憤慨及心灰。繼續要行嘅路仲好長,爲咗口飯我暫時仲要繼續忍住。。。

別了,惱人的四月,五月是否會更好?

No comments:

TRAVELOGUE.PERSONAL THOUGHTS 游记、心情日志。

OF JOY.SADNESS.ANGER.THANKSGIVINGS
喜.怒.哀.感恩集